HTML

Horn Volán Zrt. - ÚÚgy szeretném, úúgy akarom!

Néhány szót rólunk: Jelenleg egy három főből álló társaság vagyunk, akik a munka, a suli és az élet dolgai mellett szívesen tekerésznek szabadidejükben szerte az országban, s olykor azon kívül is. Amint lehetőségünk nyílik rá városon kívül tekerünk, hiszen vidéken jobb a levegő és szebb a környezet. Ezért vagyunk "Volán" bringások. Volánbuszokat és vonatokat megszégyenítő távolságokat szoktunk megtenni nyáron számunkra járható, baráti útvonalakon. Fő útvonalunk Budapesttől északi irányba húzódik Dunakeszi-Göd-Vác útirányon át Esztergomon keresztül Szlovákiáig. Célunk túrázásaink, élményeink bemutatása képekben és szavakban, mellyel remélhetőleg minél többek kedvét hozzuk meg a tekeréshez. Ha szívesen csatlakozna hozzánk bárki, szívesen látjuk és örömmel vesszük érdeklődését! Társaságunk előrehaladásában a legmodernebb és legfejlettebb technika áll rendelkezésre. (legalábbis igyekszünk) Persze a fejlődés sosem áll meg... :) Az egy nap alatti távolságok terén 250,4 km volt a csúcs, amit hajnali 2:00-től 20:15-ig vittünk véghez 2008 Augusztusában Bp-Zselíz (SK) között oda-vissza. Ha kedvet kapnál a túrázáshoz és szívesen csatlakoznál egy rutinos csapathoz, akkor szívesen látunk köreinkben.

Friss topikok

Linkblog

"Critical Mass" kerékpáros felvonulás (2008.09.22.)

hornvolan 2008.09.22. 21:29

A Hősök tere - Pár érdekes járgány is felbukkant a rendezvényen...

Bóhóc cycle...:)

Nagy tárhelyes Croozer tipusú utánfutó. (280)

Készülődés, gyülekezés a bringaemelésre, majd az indulásra.

Verdám (Gepida Alboin T500) "Hungarian style"

Összefutottam egy ugyanilyen tipusú géppel, de természetesen szerényebb felszereltségű volt, mint társaságunké:) Hiába...verhetetlenek vagyunk:D          Mivel egyedül mentem, ezért csak "az asszony hiányzik" a hátsó ülésről, ahogy mondták páran útközben:)

Egy másik 415...:)

Várakozik a két Gepida...

Voltunk egy páran...közben találkoztam egy-két ismerős arccal is:)

Bringaemelés!!!!

Visszaszámlálás az indulásig... Irány a Moszkva tér!

Immár a Moszkva tér este 20:00. Újabb emelés volt egy kis zenét követően.

Végezetül egy életkép a bringásokról, mely után nem sokkal garázsmenet volt számomra. Az út korántsem volt megerőltető, csupán 17 km volt.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jani84 2008.09.26. 23:09:39

nem semmi ez a bringás felvonulás... Ennyi bringást még soha nem láttam egy rakáson!!

hornvolan 2009.03.23. 12:32:52

...és ezek még csak a képek. Tavalyelőtt is kint voltam és akkor legalább kétszer ennyien voltak kint. Jó látni ilyenkor az összetartást! Legközelebb Neked is itt a helyed és Norbinak is!!!