HTML

Horn Volán Zrt. - ÚÚgy szeretném, úúgy akarom!

Néhány szót rólunk: Jelenleg egy három főből álló társaság vagyunk, akik a munka, a suli és az élet dolgai mellett szívesen tekerésznek szabadidejükben szerte az országban, s olykor azon kívül is. Amint lehetőségünk nyílik rá városon kívül tekerünk, hiszen vidéken jobb a levegő és szebb a környezet. Ezért vagyunk "Volán" bringások. Volánbuszokat és vonatokat megszégyenítő távolságokat szoktunk megtenni nyáron számunkra járható, baráti útvonalakon. Fő útvonalunk Budapesttől északi irányba húzódik Dunakeszi-Göd-Vác útirányon át Esztergomon keresztül Szlovákiáig. Célunk túrázásaink, élményeink bemutatása képekben és szavakban, mellyel remélhetőleg minél többek kedvét hozzuk meg a tekeréshez. Ha szívesen csatlakozna hozzánk bárki, szívesen látjuk és örömmel vesszük érdeklődését! Társaságunk előrehaladásában a legmodernebb és legfejlettebb technika áll rendelkezésre. (legalábbis igyekszünk) Persze a fejlődés sosem áll meg... :) Az egy nap alatti távolságok terén 250,4 km volt a csúcs, amit hajnali 2:00-től 20:15-ig vittünk véghez 2008 Augusztusában Bp-Zselíz (SK) között oda-vissza. Ha kedvet kapnál a túrázáshoz és szívesen csatlakoznál egy rutinos csapathoz, akkor szívesen látunk köreinkben.

Friss topikok

Linkblog

Szigetszentmiklós & Csepel tour (2008.10.24.)

hornvolan 2008.11.29. 20:13

Megbeszélés útvonalról, megállókról és a várható visszaérkezésről...:)  De hol van Detti?!  :)

Hát igen...úticélunk egyértelműen látható:)

Megérkeztünk a Csepeli híd előtti dunaparti pihenőnkhöz. Itt feltankoltunk, isteni volt Ági kakaós tekercse:)

A kissé hűvös és szeles idő sem tudta elvenni a Horn Volán Zrt. sofőrjeinek kedvét a túrától, ám ami inkább meglepett, hogy a "vendégek" is élvezték a tárát, annak ellenére, hogy ha rajtuk múlt volna, Kamaraerdő felé vették volna az irányt...dehát a szabály az szabály! Tilos módosítani:D

Picit nehezen akartak elindulni a lányok, de végül sikerült jobb belátásra bírni őket:) Eme kis pihenő után amint kiértünk a bringaút "sztrádás" részére, egy csöves-alkoholista táncára lettünk figyelmesek, amint az út közepén balettozva kis híján elgázoltuk, mert annyira billegális állapotban volt... Na nekünk se kellett több...elküldtük ahhoz aki megszülte:)

A csepeli hídon átkelvén még megálltunk a Szigetszentmiklósi Auchannál, aztán Csepelre hajtottunk, ahol egyesek a kelleténél jobban elfáradtak:)

Hmm...Ahogy nézem mások sem voltak épp a legjobb formájukban... A végén természetesen mindenki azt mondta hogy összességében tetszett neki a túra:) Vajon miért...:D

No azért a végére jómagamról is készítettem egy póz képet:) Hát nehogymár ne legyen...:D

A végállomás: Csepel Plaza!

Kb. 20 perces pihenő után Garázsmenet volt a Népliget irányába.

Ugyan fotók nem készültek a további eseményekről:( de a Népliget után Ákos

első-hátsó defektet kapott... Szerencsénk volt, hogy ugyanez nem Csepelnél történt meg. Akkor az MATT helyzet lett volna:) Az út háztól házig 62,1 km volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.