Végre elérkezett a várva-várt NAGY nap, amikor átvehettük járgányainkat 2009. március 21-én! Igaz, nem teljesen készültek el aznap a gépek, hiszen "otthoni felépítést" még igényeltek, de kárpótolt minket a régihez képest radikálisan más technika és külső. Itt még felfüggesztve, szerelés alatt látható a szervizben.
Alapvető változások például a villa, amely kormányról vezérelhető, levegős és alumíniumból készült. A váz maradt a régi, de akárcsak a villa, új (Ferrari vörös) fényezést kapott. A felnik kardküllősek és "akasztós" agyakkal rendelkeznek, ami azt takarja, hogy nem közvetlen az agyba vannak csavarozva a küllők.
Technikai oldalról nagy változást jelent az ún. Dualcontrol-os megoldás, amelynek jelentése, hogy egyben van a fékkar a váltókarral. Magyarán a fékkar le/fel való mozgatásával lehet sebességet váltani. Az ilyen megoldás hazánkban még nem elterjedt, elsősorban a rendszer borsos ára miatt. Elsősorban versenyzőknél fordul elő. Szembetűnő változás még a sárhányó, melyek pálcás rögzítésűek és könnyű fekete műanyagból készültek.
Kényelmi szempontból nézve a kormánymagasság 5 cm-rel emelkedett a villa és az állítható stucni segítségével. Szivacsmarkolatok kerültek beszerelésre. Ami a külső gumikat illeti, a Swalbe Maraton Plus tipus mellett döntöttem, akárcsak Norbi kollégám. Ezek defektgátló futófelülettel rendelkeznek, melyek a rajzszögnek is ellenállnak. Azért ez bíztatóan hangzik:)
A két gép a szerviz előtt... (266 & C63) Pompás látvány volt így látni őket zsír új állapotban, még így relítíve "csupasz" állapotukban is!
...és egy kép a szervizről...
Még aznap elkezdtem otthon a szerelési munkákat a gépen...:D Összességében egy örömteli szép napot zártunk, bár igaz hogy napzárta 23:00-kor volt, mikor ugyanis elfogott a kimerültség és a szerelés helyett az ágyat választottam:)