HTML

Horn Volán Zrt. - ÚÚgy szeretném, úúgy akarom!

Néhány szót rólunk: Jelenleg egy három főből álló társaság vagyunk, akik a munka, a suli és az élet dolgai mellett szívesen tekerésznek szabadidejükben szerte az országban, s olykor azon kívül is. Amint lehetőségünk nyílik rá városon kívül tekerünk, hiszen vidéken jobb a levegő és szebb a környezet. Ezért vagyunk "Volán" bringások. Volánbuszokat és vonatokat megszégyenítő távolságokat szoktunk megtenni nyáron számunkra járható, baráti útvonalakon. Fő útvonalunk Budapesttől északi irányba húzódik Dunakeszi-Göd-Vác útirányon át Esztergomon keresztül Szlovákiáig. Célunk túrázásaink, élményeink bemutatása képekben és szavakban, mellyel remélhetőleg minél többek kedvét hozzuk meg a tekeréshez. Ha szívesen csatlakozna hozzánk bárki, szívesen látjuk és örömmel vesszük érdeklődését! Társaságunk előrehaladásában a legmodernebb és legfejlettebb technika áll rendelkezésre. (legalábbis igyekszünk) Persze a fejlődés sosem áll meg... :) Az egy nap alatti távolságok terén 250,4 km volt a csúcs, amit hajnali 2:00-től 20:15-ig vittünk véghez 2008 Augusztusában Bp-Zselíz (SK) között oda-vissza. Ha kedvet kapnál a túrázáshoz és szívesen csatlakoznál egy rutinos csapathoz, akkor szívesen látunk köreinkben.

Friss topikok

Linkblog

Ferrari bike F2009 - Az átvétel napja... (2009.03.21.)

hornvolan 2009.03.22. 21:50

Végre elérkezett a várva-várt NAGY nap, amikor átvehettük járgányainkat 2009. március 21-én! Igaz, nem teljesen készültek el aznap a gépek, hiszen "otthoni felépítést" még igényeltek, de kárpótolt minket a régihez képest radikálisan más technika és külső. Itt még felfüggesztve, szerelés alatt látható a szervizben.

Alapvető változások például a villa, amely kormányról vezérelhető, levegős és alumíniumból készült. A váz maradt a régi, de akárcsak a villa, új (Ferrari vörös) fényezést kapott. A felnik kardküllősek és "akasztós" agyakkal rendelkeznek, ami azt takarja, hogy nem közvetlen az agyba vannak csavarozva a küllők.

Technikai oldalról nagy változást jelent az ún. Dualcontrol-os megoldás, amelynek jelentése, hogy egyben van a fékkar a váltókarral. Magyarán a fékkar le/fel való mozgatásával lehet sebességet váltani. Az ilyen megoldás hazánkban még nem elterjedt, elsősorban a rendszer borsos ára miatt. Elsősorban versenyzőknél fordul elő. Szembetűnő változás még a sárhányó, melyek pálcás rögzítésűek és könnyű fekete műanyagból készültek. 

 

 

 

Kényelmi szempontból nézve a kormánymagasság 5 cm-rel emelkedett a villa és az állítható stucni segítségével. Szivacsmarkolatok kerültek beszerelésre. Ami a külső gumikat illeti, a Swalbe Maraton Plus tipus mellett döntöttem, akárcsak Norbi kollégám. Ezek defektgátló futófelülettel rendelkeznek, melyek a rajzszögnek is ellenállnak. Azért ez bíztatóan hangzik:)

 

 

 

A két gép a szerviz előtt... (266 & C63)  Pompás látvány volt így látni őket zsír új állapotban, még így relítíve "csupasz" állapotukban is!

...és egy kép a szervizről...

Még aznap elkezdtem otthon a szerelési munkákat a gépen...:D Összességében egy örömteli szép napot zártunk, bár igaz hogy napzárta 23:00-kor volt, mikor ugyanis elfogott a kimerültség és a szerelés helyett az ágyat választottam:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hornvolan.blog.hu/api/trackback/id/tr311018965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.03.22. 23:23:09

nocsak!! Kurvajó a szín, meg a fényvisszaverő a felnin. Well done Kimi izé akarom mondani Tommi!

hornvolan 2009.03.23. 08:15:36

Köszi! :D Azt hiszem megérdemelten vehettük át a gépeket! Ez még ugyan csak az "alap" de ha elkészül a felépítés is, akkor perfect kis gép lesz!!
süti beállítások módosítása