HTML

Horn Volán Zrt. - ÚÚgy szeretném, úúgy akarom!

Néhány szót rólunk: Jelenleg egy három főből álló társaság vagyunk, akik a munka, a suli és az élet dolgai mellett szívesen tekerésznek szabadidejükben szerte az országban, s olykor azon kívül is. Amint lehetőségünk nyílik rá városon kívül tekerünk, hiszen vidéken jobb a levegő és szebb a környezet. Ezért vagyunk "Volán" bringások. Volánbuszokat és vonatokat megszégyenítő távolságokat szoktunk megtenni nyáron számunkra járható, baráti útvonalakon. Fő útvonalunk Budapesttől északi irányba húzódik Dunakeszi-Göd-Vác útirányon át Esztergomon keresztül Szlovákiáig. Célunk túrázásaink, élményeink bemutatása képekben és szavakban, mellyel remélhetőleg minél többek kedvét hozzuk meg a tekeréshez. Ha szívesen csatlakozna hozzánk bárki, szívesen látjuk és örömmel vesszük érdeklődését! Társaságunk előrehaladásában a legmodernebb és legfejlettebb technika áll rendelkezésre. (legalábbis igyekszünk) Persze a fejlődés sosem áll meg... :) Az egy nap alatti távolságok terén 250,4 km volt a csúcs, amit hajnali 2:00-től 20:15-ig vittünk véghez 2008 Augusztusában Bp-Zselíz (SK) között oda-vissza. Ha kedvet kapnál a túrázáshoz és szívesen csatlakoznál egy rutinos csapathoz, akkor szívesen látunk köreinkben.

Friss topikok

Linkblog

Nagymaros tour (2008.05.01.)

hornvolan 2008.09.11. 20:50

Nagymaros felé első megállóhelyünk Káposztásmegyer volt, megszokott padjainknál:) Átlagos menetidő 40 perc idáig...

Norbi verdája (még aktív fénykorában...:)  Ezután Dunakeszi felé mentünk.

Ez már Vácon készült egy reggelivel összekötött pihenővel fűszerezve, teljes felszereléssel. Van itt minden kérem...:)

Ez itt már Kismaros (parkoló) megálló, mely mellett a Duna látható. Szép csendes, békés hely. (Azért még nem Békés megye, az még várat magára, de ami késik nem múlik...:D

Egy nem éppen szerencsés szögben sikeredett kép a sofőrökről.

A hírhedt Kismaros-Nagymaros közötti útszakasz, melyen rémálom lenne egy defekt vagy bármilyen műszaki hiba....se benzinkút, se vonat, se kuffantás...:) Ennek ellenére gyönyörű táj tárul elénk errefelé, mely igencsak fotogén.

...és egy pár fotó a résztvevőkről...

Végül Nagymarosra érkeztünk, ahol úri módra 3 pár 2400Ft-os sültkolbászt szoktunk vásárolni...:DD    (de az ár nem fedezi a kenyeret!)

Egy újabb (számomra) festői kép: Nagymaros hegyi telkei. Alatta a Dunapart és a visegrádi hegység látható. :)

Ez itt már Pick-nick a javából:) Amolyan korabeli NDK-s sátoros-piknikes fílinget ad...

My póz pictures in Nagymaros

Végül a nagymarosi "Ászok sarok" nevezetű büfé, ahol társaságunk törzsvendégnek számít ezen útvonalon:) A túra végül 117,5 km-re sikeredett (return)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jani84 2008.09.13. 11:32:56

itt énis jártam már csak vonattal... de nagyon szép rész. Mellesleg Pozsony felé ez a hivatalos útvonal.

hornvolan 2009.03.23. 12:29:38

Szerintem idén nyáron nemcsak Vácra, hanem Nagymarosra is elmehetnénk hárman. Csak ahhoz az kell, hogy egy kicsit edz előtte. De szerintem pihenőkkel nem lenne olyan vészes, ha már Muzslát is lehetséges túrának tartottad:) Felőlem jöhetsz, de akkor viszont mindenki a saját külön gépével jön. Jó sznobosan hangzik: "külön gép" :D:D